Mumsema

İdrar yaparken meni ne şekilde gelir?

  • 09 Mayıs 2021
  • 161 kez görüntülendi.
İdrar yaparken meni ne şekilde gelir?
resmin alt tagı

İdrar yaparken meni ne şekilde gelir?

angmar55
S.a hepinize dün sabah uyandığımda malum yerim biraz dikilikti çişimde vardı işte biraz elimle ittirdim bir damla renksiz bişey geldi mezi kesin çünkü fışkırarak çıkmadı meziydi yani sonra umursamadım, gittim tuvalete idrarımı yaptım sonra oturdum bilgisayarın başına 1dk sonra bir damla bişey geldiğini hissettim açıp baktım yapışkan bişeydi ama yapışkanlığı düşüktü iki parmağımın arasına alınca yapışkanlığını hemen kaybediyordu.Asıl sorum şu idrar yaparken meni zevk vererekmi çıkar eğer meniyse gusül almam gerekiyormu ama sanmıyorum çünkü bir damlaydı ama yinede buraya yaziyim dedim.

Gelen damla renksizdi veya çok hafif sarı rengide olabilir ikisinden biri idrar yaparken fazla yapamamıştım malum yer sertleştiğinde idrar az geliyor herkeste olur o öle olmuştu işte.

Üstte benzer konulara baktım yeni gördüm orayı sanırım gerekmiyor meni değildi %90 değildi ama olsa bile şehvetsiz olarak geldi sanırım hem zevk almamıştım meni gelirken peş peşe zevk vere vere gelir bende öle olmamıştı normal uykudan yeni uyanan her erkekte olur genelde çişi geldiğinde orası sertleşir ve ilk işi tuvalete gidip idrarını yapmak olur yaparkende biraz acı çok az veya az gelir idrar.


Cevap: idrar yaparken meni ne şekilde gelir?

Hoca
ve aleykumusselam.
Kardeş çok vesveseci bir yapın var.
%100 Meni değil emin ol.


Cevap: idrar yaparken meni ne şekilde gelir?

ammar murat
DİNİ KARDEŞ,
meni,kavımlı ve pisikolojik değişimden dolayı idrarda bulunur,oysa genelde uyumak ve öz tehrikten kaynaklanır.bu açıdan meni ise batıldır,cenabet , gusl ve… şayet tevbe gerekir kardeş.2 eklem var; 1.öz aracılığıyla tahrık , 2.elinde olmayan bazı ortamlarda pisikolojik etkiler vasıtasıyla tahrık ve… her iki halde meni olur ve oluncada hüküm bellidir elbet.
و من الله توفیق


Cevap: idrar yaparken meni ne şekilde gelir?

sinan_bjk_05
beyler bana yardım eder misiniz lütfen hergün bu olay oluyor ve kendimi cünüp hissediyorum şüphe oluyor ve banyo etmek zorunda kaldıgımı hissedip sürekli iç çamaşır değiştirip güsu alıyorum sorunum: hergn idrar yaparken veya başka nedenlerden dolayı şevhetli veya şevhetsiz renksiz bir sıvı geliyor parmagımla deyip cektiğimde yapışkan akıcı bir şey ama renksiz sürekli şüphe duyuyorum bu gusül gerektrir mi Allah rızası için yardım edin!

Bu konu İlginizi Çekebilir ;  Rüyada öpüşmek guslü gerektirir mi

arifselim
Bu senin izah ettiğin sıvı meni değildir. Bu sıvı mezidir. Mezi sadece namaz abdestini bozar ve seni cünüp yapmaz. Sadece kirlenen yerin temizlenmesi yada değiştirilmesi gerekir.


Kayıtsız Üye
KARDEŞ aynı sorunlar bendede oluyor bende kararsızım ALLAH RIZASI için yardım edin

Arkadaşlar lütfen yardım. Benim mezim aktı nese temizlenmek için idrarımı yaptım. Bi idrarımı kontrol ettim azıcık yapışkanlık vardı. Ne bu meziyle karışmış idrarmı yoksa menimi

Bende mezi aktı ve sonrasında temizlenmek için idrarımı yaptım azıcık yapışkanlık vardı menimi mezimidir bu tani gusle gerek varmı


Kayıtsız Üye
Renksiz olan mezi dir ve gusül gerektirmez.

Mezi çıkınca gusül gerekmez beyler sorup durmayın


Kayıtsız Üye
O renksiz sivi meniden once penisin icini tenizlemeye yarayan bir sividir. Bu sivi sperm penise gitmeden penisin icindeki idrari temizler cunku sperm bazik, idrar asidiktir. Eger bu ikisi birlesirse reaksiyona ugrar ve bir cesit tuz olusturur. Bu spermin hayatta kalmasi icin cok onemlidir. Bahsettiginiz renksiz sivi meni degildir yani. Umarim yardımcı olabilmisimdir.


Kayıtsız Üye
Selamunaleykum ben 15 yasindayim ergenlige gireni 1yil oldu tum hayatim mahfoldu rahat yatamiyorum aksamlari yuz ustu yatarim ben genelikle yatarken zevke geliyorum ve yana dönüp öyle yatabiliyorum bazen oyle yüz üstü yatigimda ise sabah kalktimi idrarimla gelen ufak bir yapiskan su geliyor ve elime aldigma ise hemen yapiskanligi gidiyor tekrar gusül abdesti almam gerekirmi lutfen yardimmm


arifselim
aleykum selam. Yüz üstü yatmamalısın bu mekruhtur. Gelen sıvının meni mi yoksa mezi mi olduğuna bakmalısın. Meni rengi beyaz ve yoğundur. Mezi ise ince şeffaf ve yapışkandır. Ancak meni ise gusül alman gerekir.


emre2323
Beyler idrardan sonra şevhetli veya şevhetsiz tükürük kıvamında kaygan resnksiz birsıvı gelior aslında renklimi renksizmi pek göremeiyorum ama yada anlayamadan kuruyor gusül gerekir mi vesvese mi bunlar lütfne bi yardımcı olun ALLAH Rızası İçin

Bu konu İlginizi Çekebilir ;  Mastürbasyon yapmak gusül gerektirirmi

klav
İki – üç damla olan mezidir. Mezide gusül gerektirmez.


aydınsami
Mastürbasyon yaptığımda bosalmiyorum bazen 1 saat falan bekliyorum tuvalete gittiğimde şüpheye düşüyorum ıdrarla birlikte meni gelmisnidir diye ama organının ucunu elledigimde yapışkan bişey hissetmiyorum

2- bu arada bosalmadigim zaman meni kanalda kalirmi ve bunu ıdrarla birlikte attiysam nasıl anliyacagim


Tevhid
Selam aleykum.
Bosalmassan cikan sivi ya meni denmez Mezi denir, ve buna gusül gerekmez.
Ama masturbasyonun caiz olmadiginida hatirlatmak isterim.


Hulk7
Bilgisayara bakıyordum internette gezerken karşıma tahrik edici bir resim çıktı. Sonra oram dikildi elimi yumruk yapıp biraz ittirdim yerleşmesi için. Ardından tuvalete gittim ve idrarımı yaparken meni geldi. Şeffaf bir su damlası içinde beyaz bir şey gibiydi orucum bozuldu mu? Allah aşkına birşey söyleyin.


arifselim
Bu durumda orucun bozulmaz. Çünkü bu gelen sıvı meni değil, mezidir. Meni beyaz, yoğun ve fışkırarak çıkar. Mezi ise şeffaf ve yapışkan bir sıvıdır ve sadece namaz abdestini bozar.


Kayıtsız Üye
Kardesim gerek yok buna yatmadan evvel ayetel kursi oku felak nas oku cünüb olmassın zaten


Kayıtsız Üye
Ben ayaktaydım sanki bisey oluyodu lavaboya hemen gittim ilk damlasında elimle konrol ettim az yapışkandı renkli miydi renksizmiydi bilmiyorum sonra biraz daha idrar yaptım onları kontrol ettim onlarda öyle olmadı lütfen söyleyin ne yapmam gerektiğini aklıma çok vesvese geliyor.

Selamın Aleyküm. Sabahları sertleşme oluyor çoğu kişide olduğu gibi. Parmağımla penisin ucuna bakıyorum meni veya mezi pek göremiyorum.sorum şu Bu durumda meni idrarla birlikte çıkar mı? şimdiden Allah razı olsun.


Kayıtsız Üye
Arkadaşlar lütfen bana yardim edin. Ben uyandiktan sonra her zaman ic camaşira bakarim bişey akmiş mi diye ama bazen ic camaşirda bişey yok ama tuvalette idrarimi yaparken ince uzayan bir sivi geliyor meni mezi yada vedi olduğunu bilmiyorum gusül gerekirmi. Lütfen yardim edin

Bu konu İlginizi Çekebilir ;  Rüyada boşalacak iken uyanmak gusül gerekir mi

ACİLSERVİS
İdrardan sonra çıkan sıvı için gusül alman gerekmez.


Kayıtsız Üye
Sa herkeze. Ben gece uyurken çok fazla çişim vardı. Rüyamda ise prn izlemek istiyordum ama izleyemiyordum ki iyiki izleyememişim . Uyandığımda sanki altıma işemiş gibi hissettim. Gittim tuvalete baktım 2-3defa elimi gezdirdim hiç meni gibi bir şey değildi galiba . ama baya fazla olduğunu görünce meni mi yoksa idrar mıdiye ye şüphelendim şimdi bu sıvı meni mi yoksa idrarmı lütfen yardımcı olun (iç çamaşırımın farklı bölgelerinde ıslaklık vardı)


ACİLSERVİS
Meni olup olmadığına kendin karar vereceksin. Gözüyle gören sensin. Biz bilemeyiz.


Kayıtsız Üye
1- Bir bayanım bu meninin gelmesi psikolojik de olabiliyor mu? Nasıl bi psikolojik bunu anlamadım. Açıklar mısınız?
2- Böyle zevk hissi gibi anlatamıyorum.. sadece hayali bi düşünceden sonra, idrardan sonra böyle bi çok akıcı sarı renginde bi akıntı oldu. Rengi çok sarı ve biraz koyu gibiydi. Bazen rengi açık sarı da oluyor. Bu meni mi?
3- Baş ağrısından dolayı da meni gelebilir mi?


mum
1. Hayır
2. Mezi hayalden sonra gelir ve meni gibi orgazm hazzı vermez
3. Hayır


Kayıtsız Üye
Ben gece ihtilam oldum sabah kalktığımda yaşlık yoktu ama gittim idrarımı yaptım sonra yatarak 15 dk felan bekledim sonra gittim gusül aldım ama almadan önce 4-5 kere daha idrar yaptım sonra Bi sürü adım attım gusül aldım sonra banyodan çıktıktan sonra durmadan çişim geldi gittim yaptım sonra Bi daha gittim çişimi yaptım ama yaparken sanki zevkmi hissettim tam hatırlamıyorum Bi daha gusül alimmi Bi de çok vesveseliyim


ACİLSERVİS
Sanki şöyle oldu ile cenabet olunmaz. gusül alınmaz.


idrar yaparken meninin gelmesi, idrar yaparken sperm gelmesi, idrar yaparken meni gelmesi

resmin alt tagı
Bildir
guest
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments